Binnen de vereniging worden regelmatig vrijwilligers gezocht die willen helpen alles zo goed mogelijk te laten verlopen. De ene keer gaat het om een klus die hooguit een paar uur per jaar kost, de andere keer eentje die wat meer tijd vraagt. Als iedereen een steentje bijdraagt, en doet wat hij of zij kan, blijft de vereniging draaien zoals we dat allemaal graag zouden willen zien.

Dit keer zoeken we een vrijwilliger voor een wat grotere taak, maar wel een hele leuke: jeugd coördinator. Als jeugd coördinator zorg je ervoor dat alles binnen een bepaalde jeugdafdeling zo goed mogelijk verloopt en ben je o.a. het aanspreekpunt voor alle trainers die binnen deze categorie een team begeleiden.

De precieze inhoud van deze rol wordt hieronder uitgelegd. Heb je interesse? Meld je dan via TH@vvhekelingen.nl.

Takenpakket jeugd coördinator:

* Aanstellen van trainers bij de recreatie elftallen en ervoor zorgen dat alles goed verloopt.

* Meedenken over het aanstellen van selectie trainers in overleg met het Technisch Hart waarbij het Technisch Hart de beslissende stem heeft.

* Zorgen voor goede en duidelijke communicatie met de jeugdtrainers d.m.v. het beheren van een app groep waar je alle trainers binnen deze categorie aan toevoegt (daarnaast kunnen deze worden toegevoegd aan de algehele trainers app). Wees een aanspreekpunt.

* Belang weten van selecteren. Hierdoor wordt de weerstand verhoogd en daardoor ook de ontwikkeling en plezier.

* Dispensatie regelen: wanneer wel en wanneer niet? Dit gebeurt in overleg met het Technisch Hart.

* Informatie doorgeven m.b.t. wedstrijd wijzigingen, toernooien etc.

* Oplossen van problemen met elftallen en ervoor zorgen dat er rust heerst.

* In kaart brengen van alle leden van de desbetreffende jeugdafdeling, zodat je aan het einde van het seizoen weet wie erover gaan en dit aan de volgende coördinator kan doorgeven.

Het zwaartepunt van de werkzaamheden ligt aan het begin en aan het eind van het seizoen. In de periode daartussen, kost de taak van jeugd coördinator ongeveer 1 tot 2 uur in de week. De club zal je voorzien van een LCS pas met een kleine vergoeding erop.