Als gevolg van de beslissing om de competitie per direct te beëindigen, kunnen wij ons voorstellen dat u met veel vragen zit. Dat geldt ook voor ons. Het is voor iedereen een bijzondere en nieuwe situatie, waar we allemaal onze weg in moeten vinden.

Een vraag die wellicht kan ontstaan, is of wij onze leden als vereniging moeten compenseren voor het kortere seizoen. Er is tenslotte een aantal weken minder gevoetbald dan gepland.

Wij hebben, de richtlijnen van het NOC*NSF volgend, besloten niet tot terugbetaling van een deel van de contributie over te gaan.

U heeft het wellicht al in de media vernomen: deze bijzondere situatie leidt voor veel sportverenigingen tot grote financiële uitdagingen. Er zijn opeens drie maanden lang geen kantine inkomsten. Inkomsten die hard nodig zijn, aangezien de contributies die de meeste verenigingen rekenen de kosten niet dekken. Deze situatie geldt voor ons ook.

Daarnaast ondersteunen wij het standpunt van het NOC*NSF dat samen sporten, ook samen de kosten dragen betekent. Ook wanneer er door onvoorziene omstandigheden minder gesport kan worden dan gehoopt.

Wij gaan uit van uw begrip, en hopen er volgend jaar weer een mooi seizoen van te maken met zijn allen.