Kwalificatiewedstrijd van Oranjevrouwen

Zaterdag 23 november staat er in Rotterdam een geweldige interlandwedstrijd op het programma van de Oranjevrouwen tegen Griekenland.

Het meisjes- en vrouwenvoetbal is de snelst groeiende sport in ons land onder deze doelgroep en dit brengen we graag onder de aandacht mede door de promotie van de Oranjewedstrijden. De Oranjevrouwen zijn het boegbeeld voor onze meisjes- en vrouwenleden en laten naar buiten toe zien hoe gaaf het is om als meisje te voetballen. Vandaar dat de speelsters bijvoorbeeld na afloop van de wedstrijd benaderbaar zijn voor het publiek. Zo kunnen bezoekers handtekeningen verzamelen, met de speelsters op de foto en worden er ballen met handtekeningen van de speelsters het publiek in geschoten na afloop van de wedstrijd.

Om deze wedstrijd bij zoveel mogelijk meiden onder de aandacht te brengen, willen we jullie vragen om de banner op jullie website te plaatsen. Onder de banner kunnen jullie de volgende link hangen: https://knvb.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=300248 Op deze manier hopen we dat bij zoveel mogelijk meiden en vrouwen deze super belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd onder de aandacht te brengen.

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp, ook namens de Oranje Leeuwinnen.

Wedstrijdinformatie

Datum: 23 november