Beste leden,

Aankomende week gaan de trainingen weer beginnen van alle elftallen op vv Hekelingen. Vanaf 26-08-2019 is iedereen weer welkom!

Houd a.u.b. rekening met het volgende:

• Door de nieuwe PRIVACY wetgeving mogen wij als club geen gegevens van personen aan derden verstrekken. Dit houdt dus in dat wij de trainers geen mail adressen en 06 nummers meer mogen geven van ouders/spelers. Het informeren en bij elkaar krijgen van de elftallen word dus lastiger. Wij willen dan ook een beroep doen aan alle leden om proactief te handelen.
  • Op de website vindt u het trainingsschema en de voorlopige indeling. Hiermee weet u wanner en in welk team u of uw kind verwacht wordt.
  • Het complex wordt op dit moment verbouwd. Wij zijn in de laatste fase, maar de verbouwing is nog niet afgerond. De verbouwing heeft een aantal consequenties, te weten:
    • Het wedstrijdsecretariaat is verplaatst en bevind zich nu onder de trap, waar voorheen de escape rooms gevestigd waren.
    • De EHBO is verplaatst naar de kamer waar voor heen het wedstrijdsecretariaat gevestigd was.
    • Kleedkamer 3 is weer kleedkamer
  • Het uitdelen van spullen (ballen, hesjes, pionnen, sleutels) kan door de verbouwing van ons complex vertraging oplopen.

Tot slot nog het volgende verzoek: Wees begripvol naar elkaar toe, want er zullen in de komende weken ongetwijfeld dingen verkeerd gaan. Houd op die momenten rekening met het feit dat alles wordt gedaan door vrijwilligers, die alles uit liefde voor de club doen.

Wij willen ieder lid weer een heel sportief seizoen toe wensen.