c1 europa

Afgelopen Paasweekend hebben we met C1 deelgenomen aan een internationaal toernooi in Hasselt. Van vrijdagavond tot zondagavond met overnachtingen in een jeugdcomplex. Hierbij gingen plezier en presteren prima samen. Met het hele team inclusief begeleiders slapen op een slaapzaal zorgde voor hilarische situaties, prima voor de teambuilding. Op zaterdag ochtend vroeg uit de veren richting het voetbalcomplex. De grote harde kern van supporters zorgde het gehele toernooi voor vervoer en support langs de lijn. Hadden in hartje Hasselt een hotel omgevormd tot een VV.Hekelingen hotel. Complimenten hiervoor! Eerste wedstrijd tegen een derde divisie vereniging bracht ons een prima resultaat. 3-0 overwinning! Vervolgens winnen van een eerste klasser was genoeg om in ieder geval als tweede door te stromen naar de finale poule. Na een avond bowlen en een wat rustigere nacht de volgende dag op voor de finale wedstrijden. Helaas de eerste wedstrijd op penalty’s verloren. En dat tegen onze buren van de slaapzaal naast ons ( hadden we ze maar strategisch wakker gehouden afgelopen nacht ;). De laatste twee wedstrijden konden we wederom omzetten in winst met als eindresultaat een 5e plaats. Van de 18 teams een prima prestatie ! Van de zes gespeelde wedstrijden, er slechts een verloren in reguliere speeltijd.