ScheidsrechtersScheidsrechter top amateurvoetbal

Iedere voetbalwedstrijd heeft een scheidsrechter nodig. Van het eerste elftal tot de jongste pupillen. Voor veel scheidsrechters is het fluiten van een wedstrijd een hobby. Plezier hebben is dan ook het belangrijkste voor een scheidsrechter. Er worden elk weekend gemiddeld 25 wedstrijden gespeeld en voor al deze wedstrijden zijn natuurlijk ook scheidsrechters nodig. De scheidsrechters zijn dan ook van onschatbare waarde voor vv Hekelingen.

Tegenwoordig zijn er ook heel veel jeugdscheidsrechters, jongens en meisjes die zelf voetballen maar ook graag wedstrijden onder hun leiding nemen. Ook hier zijn wij als club erg dankbaar voor.

vv Hekelingen is altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe scheidsrechters. Scheidsrechters beginnen altijd bij de jongste jeugd en moeten minimaal 12 jaar oud zijn, er zijn zelfs mogelijkheden om door te groeien als scheidsrechter door middel van cursussen en thema avonden.

Aanmelden als scheidsrechter kan via de E-Mail: scheidsrechters@vvhekelingen.nl