Een sportkantine leuk en gezellig maken en houden, da’s een hele opgave. Dat we dat als club aardig doen, blijkt wel uit het feit dat wij zijn genomineerd als Sportkantine van het jaar!

Dat is natuurlijk een titel die we als vereniging meer dan graag willen binnenslepen. Het goede nieuws: u kunt ons daarbij helpen. Via www.horecaprijzen.nl/hekelingen kunt u onze kantine beoordelen, en de rapportcijfers geven die u vindt dat onze kantine verdient (we hopen natuurlijk op een heel mooi rapport!).

Op deze manier zorgt u er niet alleen voor dat we als club deze mooie titel binnen kunnen slepen, het zou ook zo maar eens kunnen betekenen dat u zelf de gelukkige winnaar van 2 vliegtickets naar Ibiza wordt. Genoeg redenen om even te stemmen dus!