Aanstaande zaterdag 16 juni staat het allerlaatste SpuiCup toernooi van dit jaar op de planning. Op dit toernooi zullen onze JO17 en JO19 teams aantreden.

Het meest actuele schema vind u in de SpuiCup app, deze kunt u vinden in de app of play store.

Om 09:30 wordt van alle teams verwacht dat ze zich melden op het wedstrijdsecretariaat (te vinden direct onder de kantine, dit zal ook aangegeven worden met een bord). Om 10:00 uur zullen de wedstrijden aanvangen, begeleid door een centraal startsignaal. Rond 14:00 uur zullen de wedstrijden afgelopen zijn. Na het bepalen van de eindstand zal er een prijsuitreiking zijn.

We zijn ook nog steeds op zoek naar scheidsrechters voor dit toernooi! Indien u zich geroepen voelt of iemand kent die kan en wil fluiten neem dan contact met ons op!

Tot zaterdag.

Klik op een van de onderstaande afbeeldingen om de SpuiCup app te downloaden.