Met ingang van komend seizoen hebben wij drie zeer ervaren personen bereid gevonden om het beleid als het om onze jeugdkeepers gaat te gaan bepalen: Kevin Rijsdijk, Gino Harreman en Matthew van der Linden.

Matthew is momenteel keeper bij Abbenbroek 1, nadat hij de jeugd bij Sparta heeft doorlopen, en is aan onze club verbonden via zijn zoontje dat bij ons speelt.

Gino heeft zijn eigen keepersschool op ons complex en was dit seizoen keeper van Hekelingen 1. Na dit seizoen gaat hij ons als keeper verlaten, maar wil hij zich wel graag in blijven zetten voor onze jeugd.

Kevin, tenslotte, was tot afgelopen seizoen keeper van het 1e elftal van Botlek en heeft onder meer bij Nieuwenhoorn, Feyenoord, Poortugaal en Hekelingen gekeept. Hij zal volgend seizoen ook de keeperstrainer van Hekelingen 1 worden.

Deze drie mannen zullen o.a. het voortouw gaan nemen met betrekking tot het uitzetten van de trainingen voor jeugdkeepers.

Peter de Ligt (afzwaaiend keeperstrainer van Hekelingen 1) zal, wanneer zijn agenda het toelaat, ook aansluiten en zijn kennis en ervaring met de club blijven delen.

Uiteraard zal er door de heren nauw worden samengewerkt met de huidige keeperstrainers die de club rijk is, om samen mooie stappen te zetten binnen het keepersplan.