Met ingang van heden zal Marion Warmerdam binnen v.v. Hekelingen aan de slag gaan als vertrouwenspersoon.

Marion is een geaccrediteerd vertrouwenspersoon, en als zodanig ingeschreven in het beroepsregister. Voor zaken met betrekking tot ongewenste omgangsvormen, seksuele intimidatie, agressie en geweld, pesten en discriminatie kan iedereen binnen onze vereniging, van jong tot oud, contact met haar opnemen. Goed om te weten: Marion heeft in deze rol geheimhoudingsplicht; alles dat je met haar bespreekt is en blijft dus vertrouwelijk.

Marion Warmerdam is te bereiken via haar mailadres, marion.warmerdam@gmail.com. Ook is zij natuurlijk regelmatig op de club aanwezig, dus haar even aanspreken kan ook.