Van zaterdag 13 april is tot en met maandag 13 mei is de Spijkenisserbrug afgesloten voor al het autoverkeer.

Gedurende deze periode moet er rekening worden gehouden met (forse) vertragingen. Het is goed om hier nu alvast over na te denken, want voor veel uitwedstrijden moeten we natuurlijk ‘de brug over’.

Bekijk de actuele verkeersinformatie goed, en speel hierop in. Vertrek zeer ruim op tijd, en/of denk na over alternatieven. Misschien is de betreffende vereniging ook met het openbaar vervoer bereikbaar? Of kan ervoor worden gekozen (wellicht gezamenlijk als team) met de fiets af te reizen? Het fiets- en voetpad van de Spijkenisserbrug blijven wél open.

Denk nu alvast na over oplossingen, dat voorkomt vanaf 13 april een hoop stress en problemen.