Archief

Blauwe kaart voor vv Spijkenisse

Reactie van trainer van vv Spijkenisse E5 naar aanleiding van wedstrijd vv Hekelingen E4 – vv Spijkenisse E5:

‘Ik vind het getuigen van respect en sportiviteit dat jullie na afloop een blauwe kaart aan ons hebben uitgereikt!
We zijn hier zo ontzettend trots op met zijn alle en dat is voor ons iig al een mooie prijs dit seizoen (hopelijk niet onze enige prijs aangezien we nog steeds meedoen in de strijd om het kampioenschap van onze afdeling)!!!
Wedstrijden tussen Hekelingen en Spijkenisse kunnen er soms ietwat (te) fel en tegen het randje van het toelaatbare aan toe gaan, als de scheids het laatste fluitje heeft gegeven moet het verstand het weer winnen van alle emoties en toon je respect voor elkaar!
Voor ons zijn jullie daarin geslaagd! Respect!’

150322 Hekelingen E4 Spijkenisse E5