Beste leden,

Het jaar 2020 ligt bijna achter ons. Een jaar dat begon als alle andere. Een jaar waarin we een mooi jubileum te vieren hadden. De club bestond 75 jaar, reden voor een geweldig feest.

Dat feest is er helaas niet van gekomen. Nog niet, althans. Want we weten allemaal dat 2020 uiteindelijk niet het jaar werd waarin we konden feesten. Niet alleen ons feest ging niet door, ook zoveel andere feestelijke momenten liepen voor mensen over de hele wereld op iets heel anders uit dan ze gehoopt hadden.

Er gebeurde iets dat we allemaal niet voor mogelijk hadden gehouden. Het dagelijks leven kwam bijna stil te liggen, de wereld zag er opeens heel anders uit. We werden geconfronteerd met ‘het nieuwe normaal’, waarin voor de sport gelukkig een rol was weggelegd. Niet op de manier die we gewend waren, niet op alle momenten die we gehoopt hadden, maar toch.

De feestdagen staan voor de deur, en al zullen deze heel anders zijn dan we allemaal hoopten, we willen u toch fijne dagen wensen. Maak er, ondanks alles, mooie dagen van met uw dierbaren.

Laten we op 31 december afscheid nemen van het jaar 2020, en uitkijken naar wat 2021 ons gaat brengen. Terug naar een tijd waarin we weer onbezorgd kunnen sporten, achteraf een drankje kunnen doen in de kantine en misschien wel alsnog ons jubileum kunnen vieren? We wachten het af, maar laten we er met zijn allen op hopen en vertrouwen dat 2021 beter wordt dan 2020 was, en we elkaar snel weer kunnen zien op ons complex. Dit jaar geen traditionele nieuwjaarsreceptie, helaas, maar wel vanaf deze plek de allerbeste wensen voor iedereen. Tot ziens in 2021!

Het bestuur van v.v. Hekelingen,

Martijn de Jong