Archief

Eindelijk was het dan zover ondanks de zeer slechte weersvoorspellingen regen en storm  begonnen we toch aan ons pannenkoekentoernooi. Met een aangepast programma dat wel eerst heerlijke pannenkoeken eten voor onze kleinste spelertjes en de leeftijdscategorie 7-8 jaar begon direct aan hun eerste poulewedstrijd van ons Champions League toernooi.

Onze vrijwilligers voor dit toernooi hadden wel 500 pannenkoeken klaargemaakt (gesponsord door het 7×7 team dank hiervoor!!) en ze waren heerlijk.

De kleinste pupillen begonnen rond 5 uur aan hun toernooi en er werd vol overgave gespeeld. Onder begeleiding van 6 topscheidsrechters verliep het toernooi zonder wanklanken al ontstond er in een poulewedstrijd van Olympiakos wel wat commotie omdat er een gerucht ging over matchfixing in ruil voor pannenkoeken, gelukkig stond onze scheidsrechter sterk in zijn schoenen.

Poulewinnaars waren Borussia Dortmund Olympiakos en Manchester United. Uiteindelijk ging ieder spelertje tevreden naar huis met een prachtige medaille (ter beschikking gesteld door Ruud Blom, dank Ruud hiervoor) en waren er 101 winnaars vandaag want dat was de fantastische opkomst onder onze f-spelers en onze voetbalschool vandaag. We gaan deze formule absoluut nog verbeteren we hebben er veel van geleerd, maar al met al vonden wij als VV Hekelingen deze dag absoluut geslaagd. Op naar het volgende toernooi!!!