Beste leden, ouders/verzorgers van leden,

Omstreeks 1 februari 2021 wordt de tweede termijn van de contributie over het seizoen 2020/2021 afgeschreven. In principe betaalt u de contributie voor een sportvereniging altijd over een geheel jaar. Stond u aan het begin van het seizoen ingeschreven, dan bent u verplicht over het hele seizoen contributie te betalen, en dus zowel de eerste als de tweede termijn te voldoen.

In deze bijzondere tijden hebben we echter besloten hier eenmalig een uitzondering op te maken. Leden die zich vanaf heden en vóór 25 januari 2021 uitschrijven, hoeven de tweede termijn van de contributie niet te voldoen. Hierbij geldt echter wel het volgende: besluit u zich voor het volgende seizoen, 2021/2022, toch weer in te schrijven? Dan betaalt u alsnog ook de tweede termijn over het huidige seizoen. De regeling is dus nadrukkelijk bedoeld voor leden die echt willen stoppen, en niet om tijdens de Corona-periode geen contributie te hoeven betalen. Deze regeling is niet van toepassing op opzeggingen die vóór 29 december 2020 gedaan zijn.

Uitschrijven kan door een mail te sturen naar ledenadministratie@vvhekelingen.nl

Om alle leden die de club trouw blijven in deze rare tijden te danken voor hun loyaliteit, zal er voor hen bij de inning van de eerste termijn van het volgende seizoen eenmalig een korting van 20% over de contributie worden aangeboden. Bij het begin van het nieuwe seizoen in augustus 2021 wordt u hier nader over geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van v.v. Hekelingen