Zoals altijd vinden er in deze periode van het jaar de nodige overschrijvingen van spelers plaats, die de ene club verruilen voor de andere. Een belangrijke deadline hierbij is 15 juni, 23.59 uur.

Voor dit moment moet je overschrijving naar een andere club zijn ontvangen. Speel je nu bij een andere club, maar wil je graag naar VV Hekelingen overstappen? Meld je dan uiterlijk 15 juni om 23.59 aan. Dit kan via het formulier dat je linksboven op de website kunt vinden.

Speel je nu bij VV Hekelingen, maar wil je overstappen naar een andere club? Meld je dan voor de genoemde datum aan bij deze club. Vergeet ook niet om je af te melden bij onze ledenadministratie. Hoe je dat doet, lees je hier.

Meld je je niet uiterlijk 15 juni bij ons af, dan gaan we ervan uit dat je ook volgend seizoen weer bij ons speelt, en zal je worden ingedeeld in een team. Dat betekent ook dat je gebonden bent aan het betalen van de contributie voor volgend seizoen.