Het is al eerder gezegd: als club hebben we financieel niet het makkelijkste jaar achter de rug. Door de Corona-situatie zijn we een groot deel van de inkomsten uit de kantine misgelopen, terwijl we die nu juist hard nodig hebben: we rekenen aan ieder lid namelijk een contributie die lager ligt dan de kosten die we per lid maken.

Samen met onze hoofdsponsor Top Sportwear hebben we een manier bedacht om ondanks dit tekort het nieuwe seizoen toch met nieuwe ballen te kunnen beginnen. U kunt een bal sponsoren! Dit kan een hele bal zijn, maar ook een stukje ervan. Via de site van Top Sportwear ziet u precies hoe het werkt, en hoe u de club kunt steunen. Helpt u mee? U kunt een bal aan de club in het algemeen geven, maar ook een specifiek team uitkiezen; bijvoorbeeld het team van uw (klein)kind. We zijn als club bij met iedere bijdrage die we ontvangen!

Tussenstand 3 augustus: er zijn al 20 ballen gedoneerd! Donateurs: bedankt. En natuurlijk zijn meer ballen nog steeds welkom.