Hekelingen krijgt te weinig tegen GOZ

Hekelingen- Hekelingen heeft GOZ op weg naar het zo fel begeerde kampioenschap in de vierde klasse G geen halt kunnen toeroepen. De club uit Mijnsheerenland verliet het Sportpolderpark met een 1-6 (0-2) overwinning.
‘GOZ heeft vooral in de eerste helft het geluk van een kampioen gehad’, baalde verliezend trainer Ad Reijtenbagh van het schot van Nuni Thode, dat door de keeper met veel pijn en moeite tegen de lat werd gedrukt, de gemiste kans van Jordy Dijkhuizen en de vrije schop van GOZ, die aan de andere kant wel doel trof: 0-1. ‘Natuurlijk dwingt GOZ het af, maar de uitslag was geflatteerd, had niet zo hoog hoeven uitvallen.’ Tegenslag was er voor de Hekelingers al na een halfuur spelen, toen Jordy Dijkhuizen geblesseerd het veld moest ruimen. ‘De diepgang was meteen uit de wedstrijd waardoor we anders moesten gaan voetballen.’ GOZ, dat op slag van rust op 0-2 was gekomen, liep in het tweede deel door naar 0-4. Joey Wertz redde met een knappe uithaal in de kruising de eer voor Hekelingen: 1-4. GOZ had uiteindelijk met twee treffers het laatste antwoord: 1-6.
Hekelingen: Wesley de Vos; René Rombouts, Jessy Povinelli, Robin Boere, Coen Spitters; Tobias Hosten, Trond Andersen (75. Jamy Greaves), Joey Wertz; Bilal Tsouli, Nuni Thode, Jordy Dijkhuizen (30. Enes Cingu)

Kopij Groot Nissewaard