Dit seizoen wordt het weer mogelijk: voetbalplaatjes van alle v.v. Hekelingen-spelers sparen bij de Jumbo-filialen in Spijkenisse. Een echt voetbalplaatje van jezelf, maar ook van al je teamgenoten en andere spelers van de club; ontzettend leuk om te verzamelen!

Natuurlijk laten wij alleen een foto en een plaatje maken van spelers en trainers die dit zelf willen. In het kader van privacywetgeving mogen wij ook niet zomaar de gegevens van onze leden delen met Jumbo.

Om die reden willen we iedereen die mee wil doen aan deze actie, en een onderdeel wil zijn van deze spaaractie, schriftelijk toestemming te geven voor het gebruik van naam, foto en teamnummer/functie. Dat kan via dit formulier.

Doe dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk voor 12 september. Zonder toestemming mogen wij géén voetbalplaatje laten maken, en ben je dus geen onderdeel van de spaaractie.