Ongeveer een jaar geleden kondigden we op deze plek de komst van Ferry Verbeek aan. Sinds dat moment heeft Ferry zich vol gestort op zijn taak als beheerder van ons complex, met alle positieve resultaten van dien. Iedereen die een jaar niet op ons complex is geweest, en dat zijn er wegens Covid heel wat, ziet direct dat er flink wat gebeurd is. Achterstallig onderhoud is verdwenen, en bovendien zijn er een hoop nieuwe initiatieven zichtbaar.

We zijn dan ook blij om te kunnen melden dat Ferry nog zeker een jaar langer aan onze club verbonden zal blijven. Ook het komende jaar gaat hij aan de slag met het dagelijkse en groot onderhoud, de kantine en alle andere zaken die binnen de vereniging gerealiseerd kunnen worden. Grote kans dat u hem binnenkort tegen het lijf zal lopen!