Meer vrijwilligers binnen de club: hoe gaan we dat realiseren? Een belangrijke vraag waar een groep mensen, de Groeicommissie vrijwilligers, zich al een tijdje over buigt.

Onlangs vond u op deze plek al een oproep, met voorbeelden van wat vrijwilligers binnen v.v. Hekelingen voor de club kunnen betekenen. Als vrijwilliger de handen uit de mouwen steken voor de vereniging is niet alleen essentieel voor het voortbestaan van de club, maar ook nog eens erg gezellig!

Vandaag stelt de Groeicommissie vrijwilligers zichzelf voor. Allemaal mensen van binnen de club; voetballers, trainers, ouders… U ziet er vast wel wat bekende gezichten tussen. Ga gerust eens met hen in gesprek, als u zich afvraagt wat u voor de club kunt betekenen.