VV Hekelingen heeft haar staf voor de selectie versterkt met keeperstrainer Arend Profijt. De club heeft met het aantrekken van diverse talentvolle spelers reeds haar ambities uitgesproken om met trainer Ad Reijtenbagh mee te doen om de prijzen. Profijt ziet dat als positief aangrijpingspunt om bij de club aan de Sportpolderweg aan de slag te gaan. “Een jonge gretige selectie, genoeg keeperstalent en de drive om voor promotie te gaan zijn ingrediënten voor een topseizoen”, volgens Arend Profijt. Volgens bestuurslid Wim Hage is Profijt met zijn ervaring een welkome versterking bij de club aan het Spui, te meer omdat hij veel ervaring heeft met het opleiden van jeugd en de doorstroming ervan naar het hoogste niveau. Onder meer bij Pro Keeper Academy, alsmede bij diverse regionale topclubs. “Arend voegt daarmee iets extra ’s toe aan de selectie” volgens Hage. Profijt zal naast zijn functie als selectie keeperstrainer het team van Hekelingen O23 coachen in nauwe samenwerking met de huidige staf dat afgelopen seizoen met O23 een prima prestatie heeft neergezet.

arendprofijt

Foto: Michel Smit, voorzitter a.i., feliciteert Arend Profijt met zijn aanstelling tot keeperstrainer voor de senioren selectie