Archief

Ambitieuze trainer(s) gezocht voor het 2e selectie elftal van vv Hekelingen (zaterdag) voor seizoen 2015/2016.

Daar de huidige trainers van het 2de selectie elftal, momenteel uitkomend in de reserve 3e klasse van het district West II, worden toegevoegd aan de technische staf van het 1ste zaterdagelftal van vv Hekelingen zoeken wij voor het volgende seizoen een nieuwe begeleidingsstaf voor het 2e selectie elftal.

De primaire taken van de kandidaat trainer/coach & assistent zijn:
– voorbereiden & verzorgen van trainingen op dinsdag, donderdag alsook op wedstrijddagen (bij afgelasting of anderszins);
– begeleiden en coachen van competitie-, beker- en oefenwedstrijden van het 2e elftal op wedstrijddagen;
– regelmatig aanwezig zijn bij /bezoeken van het 1e elftal en het hoogste juniorenelftal op wedstrijddagen;
– mede verantwoordelijk zijn voor een goede coördinatie tussen het seniorenkader;
– mede zorgen voor een goede balans tussen de prestatieve en recreatieve sfeer binnen de vereniging;
– aandacht besteden aan een goede communicatie met de spelersgroep;
– sociaal en communicatief sterk zijn;
– betrokkenheid hebben bij en enthousiasme hebben voor de vereniging;
– ambitieus en gedreven zijn;
– in staat zijn spelers te motiveren en oog hebben voor het groepsproces binnen de selectie;
– in staat zijn om spelers technisch, tactisch en conditioneel te verbeteren;
– normen en waarden (houding en gedrag) binnen de selectie bewaken.

De kandidaat trainer/coach dient bij voorkeur te beschikken over een geldig trainersdiploma inclusief geldige KNVB-licentie, alsook te beschikken over voldoende trainingservaring.

Geïnteresseerde kandidaten met rood-witte aspiraties kunnen voor nadere informatie en/of sollicitatie (met CV) contact opnemen met bestuurslid seniorenzaken Wim Hage. Hij is te bereiken onder telefoonnummer 06-22500499 of e-mail: seniorenzaken@vvhekelingen.nl.