Beste papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, leden, sporters en iedereen die het beste voor heeft met vv Hekelingen.

Binnenkort komen de SpuiCup toernooien er weer aan, dit houdt in dat er in die 4 toernooi dagen meer dan 5000 mensen op ons terrein lopen waaronder 2000 voetballertjes.
2 juni jo9 & jo11 – HIERVOOR HEBBEN WIJ ALLEEN NOG SCHEIDSRECHTERS NODIG VOOR HET MIDDAGTOERNOOI (JO11)

3 juni meisjes

9 juni jo13 & jo15

16 juni jo17 & jo19.

Om dit in goede banen te leiden hebben we natuurlijk mensen nodig die zich willen inzetten voor onze mooie club.
Dit kan van alles zijn zoals:
Fluiten van wedstrijden, EHBO-taken, opbouwen en afbouwen van tenten, aanvullen voorraad(sjouwen), schoonmaken van kleedkamers gang etc, parkeerbeheer, bardienst en meer.
Zou je nou hier een bijdrage aan willen leveren meld je dan aan door je naam en 06 nummer te sturen naar toernooien@vvhekelingen.nl.
We zorgen ervoor dat je in een app groep wordt geplaatst waar dan mensen die lid zijn van de toernooi commissie oproepen plaatsen.
Het is de bedoeling dat je dan alleen reageert indien je wilt/kan en dat deze app groep zo zakelijk mogelijk wordt gehouden.

Met vriendelijke groet de Toernooi Commissie
Stefan Hokke, Martijn de Jong, Ivo Lulofs, Alex Rotmensen, Debby Duijm