Vrijwilliger van de maand

Bij onze vereniging zijn er heel veel vrijwilligers die er voor zorgen dat alles binnen de vereniging op rolletjes looptVan de dames en heren achter de bar tot de scheidsrechters op het veld, accommodatiebeheerders,  bestuursleden, commissieleden, elftalleiders, grensrechters, lijnentrekkers, masseurs, materiaalmannen, penningmeesters, redactieleden, schoonmakers, secretarissen,  toernooicoördinatoren, (jeugd)trainers, verzorgers, voorzitters, iemand die de kleding wast, webmasters, coördinatoren en alle andere vrijwilligers; bedankt voor jullie inzet!  Samen maken zij het wekelijks weer mogelijk om van voetbal te kunnen genieten.

Elke maand gaan we iemand in het zonnetje zetten. Het gaat niet om dienstjaren, het gaat niet om aantal uren van inzet, het gaat niet om het soort werk, nee het is waardering voor het feit dat je als vrijwilliger aan v.v. Hekelingen verbonden bent. Want je inzet wordt gewaardeerd!

SEP: Jordi & Atle

vvdm

Jordi & Atle zijn spelers van de zaterdag selectie.

Beide zijn vrijwilliger van de maand geworden omdat ze in de schoolvakantie een hoop vrije dagen hebben besteed aan het opknappen van de club.

Ze hebben geverfd, geschuurd, tribune afgespoten, tafels in elkaar gezet, fitness apparaten opgebouwd, onkruid verwijderd, enz., enz.

We zijn hier dan ook enorm mee verblijd. Dat zulke jongens energie steken in de opbouw van onze club en hopen ook dat andere spelers en leden dit voorbeeld overnemen.

Naam vrijwilliger: Jordi Dijkshoorn

Huidige functie binnen vv Hekelingen: Keeper van het 1e team op zaterdag

Andere functies binnen vv Hekelingen: Speler/ Vrijwilliger

Leeftijd: 24

Kinderen: Geen (ben er zelf nog 1)

Getrouwd / verliefd: Hartstikke verliefd en samenwonend

Werk: Treinmachinist

Huisdieren: geen

Hobby’s: Helpen op Hekelingen

Favoriete club: Feyenoord & VV Hekelingen

Wat heb je zelf met voetbal: favoriete sport, vooral het keepen

Wat gaat er goed binnen de vereniging: De club is bezig met een mooie renovatie, waardoor het er steeds professioneler uit ziet.

Wat kan beter: Het imago op de club dat veel mensen denken dat alles “van zelf” gaat op de club. Maar er heel veel vrijwilligers nodig zijn, om dingen te kunnen realiseren

Betrokken bij Hekelingen sinds: 2005

Eigen verhaal: leuk dat ons werk niet onopgemerkt is gebleven en dat het er steeds beter uit gaat zien. Hierbij wil ik ook meteen vragen aan iedereen die bij hekelingen betrokken is: Probeer als het kan een keertje mee te helpen. Het wordt erg gewaardeerd. Al is het maar voor 2 uurtjes. Hoe meer vrijwilligers, hoe meer er gedaan kan worden om de club omhoog te helpen!

Naam vrijwilliger: Atle van den Berg

Huidige functie binnen vv Hekelingen: Selectie voetballer en Assistent-trainer van JO13-1

Andere functies binnen vv Hekelingen: Speler/ vrijwilliger

Leeftijd: 22 jaar

Kinderen: nee

Getrouwd / verliefd: nee

Werk: havenarbeider

Huisdieren: hond

Hobby’s: alles wat met voetbal te maken hebt en snowboarden

Favoriete club:  Feyenoord Rotterdam

Wat heb je zelf met voetbal: het is gewoon het allermooiste spelletje op deze wereld

Wat gaat er goed binnen de vereniging: het is leuk om te zien hoe de club zich blijft verbeteren op alle punten.

Wat kan beter: er kan natuurlijk altijd iets beter, maar dat zijn enkele kleine dingen.

Betrokken bij Hekelingen sinds: sinds de F-voetbal ik al bij hekelingen

Eigen verhaal: ik vind hekelingen een hele mooie club en zal er later ook zeker betrokken bij blijven. Is dat niet in de vorm van zelf voetballen, dan is het wel een andere functie.