Laat ik mij even voorstellen…

Mijn naam is Ben Rinia, gehuwd en heb 2 zoons die beiden in een selectieteam spelen. Gedurende 8 jaar bewandel ik de weg die veel ouders volgen, het aanwezig zijn bij hun trainingen en wedstrijden etc. Eén en ander houdt ook in dat ik in de afgelopen jaren ook de ontwikkelingen bij de vereniging van nabij heb meegemaakt.

Enige weken geleden heeft het bestuur van de vereniging mij benaderd met de vraag of ik de openstaande voorzittersfunctie zou willen bezetten, alhoewel ik niet over de voetbal `know how` beschik die velen in de club wel bezitten.

Mijn `roots` op voetbal gebied is begonnen in een grijs verleden bij Sparta Rotterdam dat toendertijd trainde onder leiding van de legendarische Dennis Neville. Na het gesprek met het bestuur heb ik toegezegd het voorzittersschap op mij te willen nemen. Er is veel te doen en te verbeteren in onze vereniging maar ik ben er van overtuigd dat met goede communicatie tussen alle geledingen in de vereniging uiteindelijke de club weer thuis komt in de situatie waar zij thuis hoort!

Ik hoop tijdens de binnenkort te houden Algemene Ledenvergadering op uw toestemming om dit karwei te mogen klaren, kennis met u te mogen maken (voor zover dat nog nodig is na 8 jaar) en eventuele vragen van uw kant te mogen beantwoorden! Tot spoedig.

Uw (interim) voorzitter, Ben Rinia.

Pasfoto Ben