TON VAN PELT HERKOZEN EN GEHULDIGD TIJDENS FEESTELIJKE ALV

20151202004254

Woensdag 25 november jl. vond de jaarlijkse ALV plaats. Deze Algemene Ledenvergadering stond voornamelijk in het teken van het financiële jaarverslag, en de herkiezing van Ton van Pelt als bestuurslid Algemene Zaken.

Onze penningmeester, Hans van Genderen, presenteerde een positief resultaat over het afgelopen jaar, en de begroting voor het komende seizoen. Rick Gotink deed namens de kascommissie verslag en gaf enkele aanbevelingen voor de toekomst.

Ton van Pelt werd zonder tegenstem wederom verkozen voor een nieuwe termijn bestuurslid Algemene Zaken! Als verrassing werd tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om Ton te benoemen tot lid van verdienste.

Vanwege zijn jarenlange bijdrage voor de vereniging werd Ton op ludieke wijze in het zonnetje gezet door Frank van Pelt, en de als gelegenheid-kerstman verklede Ron (zie foto), die door middel van leuke anekdotes zijn levensloop vertelden. Hieruit bleek, dat Ton achtereenvolgens van speler, tot trainer van de D, en tenslotte in 2008 al toetrad tot het bestuur, als bestuurslid Algemene zaken.

201512020042501

Wij danken de kascommissie voor hun bijdrage, en alle vrijwilligers, die hebben bijgedragen aan een positieve avond.

Namens het Bestuur,

Michel Smit