Sinds 2 jaar hebben we binnen de vv Hekelingen een technisch hart.

Het Technisch hart houdt zich bezig met het technische beleid van de club.

1 van die dingen is dat we proberen om onafhankelijke, goede trainers op de selectieteams te plaatsen, indien dat mogelijk is.

Wij kunnen met trots zeggen dat we binnen de vv Hekelingen op de goede weg zijn en de volgende trainers hebben voor de selectieteams.

• JO19-1 – Jordi van Baarle
  • JO17-1 – Jim van Riet
  • JO15-1 – Jeroen van de Horst
  • JO13-1 – Kelvin Broere

Hieronder het verhaal achter de trainer:

Jordi van Baarle

Mijn naam is Jordi van Baarle, 42 jaar, getrouwd met Wendy en 2 dochters Zoë en Noa.

In het dagelijks leven werk ik als Operational Director bij UTT Procurement BV in Zuidland, een inkoop dienstverlenend bedrijf binnen de Olie en Gas Industrie.

Sinds 2005 ben ik lid van vv Hekelingen waar ik zowel in het 1e elftal als in het 2e elftal heb gespeeld. Met het 2e van Hekelingen zijn we in 2006 zelfs nog kampioen van de 1eklasse geworden.

Daarvoor heb ik gespeeld voor Hermes DVS (gehele jeugd) en Poortugaal.

Ik heb een aantal jaren verschillende F (selectie) teams binnen vv Hekelingen getraind en ben sinds seizoen 2018-2019 trainer van de JO19-1.

Het afgelopen seizoen is erg succesvol geweest waar we de promotie poule 1eklasse/Hoofdklasse hebben gehaald.

Voor komend seizoen is de doelstelling om met aanvallend, gedurfd en attractief voetbal zo hoog mogelijk te eindigen en om de spelers individueel en als team beter te maken!

Mijn ambitie is om bij vv Hekelingen als trainer, het maximale uit mezelf te halen en ik start dan ook in oktober 2019 met de cursus UEFA C.

Ik hoop u, komend seizoen, allemaal eens te ontmoeten als toeschouwer bij een wedstrijd van JO19-1!

Sportieve groet!

Jordi van Baarle

Jim van Riet

Ik ben Jim van Riet, momenteel speler van Hekelingen 1 en de nieuwe trainer van de jongens onder 17-1 komend seizoen. Als voetballer ben ik ook begonnen bij Hekelingen, in de F12, waarna ik na 4 jaar de overstap heb gemaakt naar Excelsior Rotterdam. Na hier 3 jaar gespeeld te hebben heb ik vanaf de C-jeugd alle jeugdelftallen van VV Spijkenisse doorlopen waar ik als A-junior debuteerde in het eerste elftal. Na 2 jaar in de selectie gespeeld te hebben ben ik overgestapt naar VV Zuidland, waar ik helaas in de voorbereiding mijn voorste kruisband scheurde. Na 10 maanden herstellen sloeg het noodlot in mijn 2e wedstrijd helaas weer toe en scheurde ik opnieuw mijn voorste kruisband. Een lange tijd na mijn operatie ben ik uiteindelijk bij Hekelingen komen voetballen na ongeveer 3,5 jaar blessureleed en revalidatie. Tijdens mijn blessure ben ik begonnen met het trainen van jeugdelftallen, simpelweg omdat ik het spelletje mistte. Ik ben begonnen bij de jongens onder 15-1 van Botlek, waar ik 2 jaar trainer van ben geweest.

Ik ben geboren en getogen in Spijkenisse. Ik heb op school gezeten op de Ring van Putten waar ik mijn HAVO heb afgerond. Vervolgens heb ik Commerciële Economie op de Hogeschool Rotterdam afgerond. Vanaf september zal ik beginnen met een 1-jarige opleiding tot Docent Economie waarvoor ik stage ga lopen op de Ring van Putten in Spijkenisse.

De JO17 is een groep met heel veel talent en motivatie en ik heb veel zin om met deze groep aan de slag te gaan. Ik zal dit samen doen met Frank Luijten, speler van Hekelingen 2 en Jaimy Greaves, speler van Hekelingen 3. Beide mannen zijn al hun hele leven lid van VV Hekelingen en zijn echte mensen van de club.

Kelvin Broere

Ik ben Kelvin Broere en ik ben 21 jaar oud

Volgend jaar wordt mijn 2e seizoen als hoofdtrainer van de JO13-1 en daarvoor was ik assistent van de jo13-1.

Ben ook nog actief als voetballer binnen de zaterdag selectie van de vv Hekelingen.

Ik heb vroeger al bij Hekelingen gevoetbald en heb toen een uitstapje naar Rijnmond Hoogvliet gemaakt waarna ik afgelopen jaar weer ben teruggekomen naar de mooiste club van Nissewaard.

Kelvin is al meer dan 5 jaar actief als jeugdtrainer. Hij is werkzaam als fitness- en groepslesinstructeur bij sportcentrum Gamerensport en bij Mpoint

Na het behalen van de KNVB TC-III cursus heeft Kelvin de opleiding sport & bewegen succesvol afgerond. Hij zal doorgaan studeren met als focus sportmanager en innovatie.

Zijn drang om mensen in beweging te krijgen is groot, hij gelooft dat sporten de key is voor ontspanning en een gezond lichaam.