SWO Spijkenisse en V.V. Hekelingen gaan samenwerken om jong en oud met elkaar te verbinden. V.V. Hekelingen wordt als voetbalvereniging vooral geroemd om zijn jeugdteams en sfeer. Met zoveel jeugd missen we soms wat senioriteit aldus voorzitter Michel Smit. Vandaar dat we in samenwerking met de SWO willen kijken of we senioren met ervaring en kunde kunnen inzetten om zaken in onze vereniging te helpen coördineren.

Daarom zoekt VV Hekelingen vrijwilligers die op zaterdag, tijdens de competitie, gastheer/gastvrouw willen zijn. De taak van de vrijwilliger is het ontvangen van de spelers van het gastteam en ze tijdens hun verblijf bij V.V. Hekelingen te begeleiden van kleedkamer tot aan het voetbalveld.

Wat vragen we van u?

Dat u op zaterdag beschikbaar bent. Dat u gewend bent om zelfstandig te werken. Dat u affiniteit heeft met jeugd en jongeren en dat u voetbal interessant vindt. U bent sociaal vaardig en kunt samenwerken met andere vrijwilligers. Dat u bereid bent een VOG te overleggen.

Wat bieden wij u?

U wordt onderdeel van een goedlopende voetbalvereniging en werkt in een gezellige omgeving met vooral jonge mensen. Er is een goede inwerkperiode waarbij ondersteuning aanwezig is van een lid van V.V. Hekelingen. Een heleboel zelfstandigheid en veel waardering.

Kortom bent u op zoek naar een uitdagende vrijwilligersfunctie? Waarin u een heleboel van uzelf kwijt kunt neem dan contact op de SWO telefoonnummer (0181) 695 255 voor een kennismakingsgesprek. U kunt dan vragen naar Francis Hoonhout of Peggy Adriaanse.