Beste lezers,

Allereerst even voorstellen. Wij zijn Mandy en Dennis Jeroense.

Via deze weg willen wij jullie graag vragen om jullie steun, het gaat om het volgende:

Op 30-09-2018 loop ik, samen met mijn broertje Dennis Jeroense, mee met een support loop. Dit is een loop van 10 KM om geld op te halen voor een ziekte naar keuze. Wij hebben als doel “ADCA” gekozen. Deze stichting zet zich in voor de ziekte SCA, een tot nog toe ongeneselijke erfelijke hersenziekte. Het is een ziekte waar mijn schoonvader helaas al aan overleden is, een aantal jaar geleden.

Uiteraard hebben wij zelf, naast de 10 KM die wij gaan afleggen, ook een financiële bijdrage gedaan.

Omdat door de medische studies een medicijn steeds dichterbij komt, begrijpt u uiteraard hoe belangrijk geld op dit moment is.
Wij hopen dan ook ten zeerste dat dit goed uitpakt.

Help ons om anderen te helpen!

Met vriendelijke groet,

Mandy en Dennis Jeroense

U kunt Dennis & Mandy steunen op deze pagina: https://www.doneeractie.nl/supportloop/-27866