E-mail aan sponsoren na sponsoravond op vrijdag 11 april jl.

Beste sponsor,

Als vereniging hebben we op menig vlak zwaar weer doorstaan maar nu hebben we het gevoel dat er meer saamhorigheid ontstaan is, met als gevolg daadwerkelijke inzet van meer vrijwilligers maar ook de bereidheid van nieuwe sponsoren om de vereniging financieel te ondersteunen. We hebben met zijn allen, nog steeds, veel werk te verzetten, staan eigenlijk nog aan het begin van een lange weg.

Aan het begin van de sponsoravond van vrijdagavond 11 april kon ik trots melden dat we recent 6 nieuwe bordsponsoren hebben mogen verwelkomen:

JB Mobiliteits Service
Matrix Design
Restaurant Oude Maas
Banketbakkerij Smeets
Verhage Waterland
Restaurant Zorba de Griek

Op de meeste van de nieuwe sponsoren is de sponsorcommissie overigens gewezen door onze eigen leden. Tijdens deze avond heb ik daar tot mijn verrassing maar ook genoegen natuurlijk, InterbouwService bv (was al teamsponsor) aan toe mogen voegen.

Sportunion heeft onze aanstaande Hekelingen-App opnieuw onder de aandacht kunnen brengen en onder de aanwezige sponsoren een aantal nieuwe sponsordeelnemers voor zich gewonnen. Via deze app zal de vereniging binnenkort nieuws naar buiten kunnen brengen op smartphones en tablets en is er voor sponsoren ook de mogelijkheid om hun product of dienst extra onder de aandacht te brengen.

Wij hopen voor de toekomst natuurlijk op betere sportieve prestaties die passen bij een vereniging van onze omvang en met zulke prachtige faciliteiten. We hopen dit met name te bereiken door de recent aangekondigde overstap van het prestatievoetbal van de zondag naar de zaterdag. Een van de voordelen hiervan zal zijn dat de jeugdspelers meer betrokken zullen zijn bij de wedstrijden van onze seniorenselectie. De laatste thuiswedstrijd op zondag, zal gespeeld worden op zondag 4 mei om 14:30 tegen Voorwaarts 1.

Wij kunnen als sponsorcommissie van vv Hekelingen, samen met de aanwezige gasten terugkijken op een gezellige, goed verzorgde sponsoravond. Als u aanwezig bent geweest, zult u dat waarschijnlijk beamen. (potentiële) Sponsoren druk ik vaak de voordelen van de netwerkmogelijkheid van dit soort bijeenkomsten op het hart. Vaak wordt dan het belang hiervan ontkend. Sinds vrijdagavond denk ik dat een aantal van u hier nu anders over denkt. Ik wil benadrukken dat de sponsorcommissie het belangrijk vindt dat u als sponsor tevreden kunt zijn over uw verbintenis met onze vereniging. Wij danken u voor het in ons gestelde vertrouwen en hopen dat we dit vertrouwen nog lang mogen verdienen.

Met hartelijke groet,

Peter Roodbol
Bestuurlid sponsorzaken en communicatie
namens