Samenwerking VV Hekelingen en NFOS.

Voor aankomend seizoen is VV Hekelingen een samenwerkingsovereenkomst met NFOS aangegaan.

Wie zijn wij?
NFOS, is DE fysiotherapeutische ondersteuning voor sportverenigingen. Met onze deskundigheid op het gebied van sportfysiotherapie staat bij ons het sportende kind centraal. Ons motto: “Verantwoord bewegen”.

Wat kan NFOS voor de leden van vv Hekelingen betekenen?
NFOS zorgt er voor dat komend seizoen een fysiotherapeut op trainingsdagen van de jeugd aanwezig is. Als uw kind geblesseerd raakt is er dus directe ondersteuning. De fysiotherapeut stelt een diagnose en indien nodig stelt hij/zij een behandelplan vast. Naast spoedeisende hulp werkt de fysio op de club preventief, geeft advies en zorgt voor hersteltrainingen.

Wat zijn de kosten?
Voor kinderen tot 18 jaar vallen de eerste 18 behandelingen binnen het basispakket van de zorgverzekeraar er is dus geen eigenrisico (geen kosten).

Verdere informatie:
Binnenkort geeft NFOS een informatieavond op de club. Naast dit gaat er ook een informatiebrief of mailing naar de leden. Mocht u voortijdig informatie willen hebben kijkt u dan even op www.nfos.nl hier staan ook onze contactgegevens.

NFOS 2