Beste Ouders,

Bij vv Hekelingen organiseren we bij elke thuiswedstrijd van ons eerste team het fenomeen “Pupil van de Week”. Dit is een erg leuke ervaring waar hij/zij het nog lang over zal hebben. Het enige wat u moet doen is uw kind aanmelden.

Wat houdt dit nou eigenlijk in en hoe kunt u uw kind aanmelden:

De pupil van de week is de eregast van het eerste team. Hij of zij krijgt een T-shirt en een voetbal en wordt in de kleedkamer voorgesteld aan alle spelers van de selectie. Tijdens het voorstellen zullen zij ook hun handtekening op de bal zetten. Daarna mag uw kind meedoen met de warming-up onder hoede van de leider van het eerste elftal. Voor de wedstrijd loopt de pupil van de week met de spelers het veld op en mag hij/zij de aftrap nemen om daarna het goede image002voorbeeld te geven en een goal te maken bij de tegenstander. Ongetwijfeld krijgt de pupil een mooi applaus waarna hij op de tribune of in de dug-out onder het genot van een patatje en wat te drinken ons 1e elftal mag aanmoedigen. Na afloop ontvang de pupil van de week ook nog een mooie oorkonde.

Aanmelden:
Stuur een e-mail naar pupilvandeweek@vvhekelingen.nl Belangrijk is om aan te geven wanneer uw kind NIET kan. Voor het aanmelden hebben wij de volgende gegevens nodig:

• Naam van de speler.
  • Elftal van de speler.
  • Welke zaterdagen de speler NIET kan.
  • (Mobiel) Telefoonnummer.DSC_0093
  • Uw E-Mail adres.

Een aantal dagen voor de eerst aankomende thuiswedstrijd wordt er uit alle aanmeldingen geloot. De winnaar wordt dan op de hoogte gesteld en moet zich dan die zaterdag een uur voor aanvang van de wedstrijd melden bij Ron Tamminga (leider van het 1e zaterdag elftal). Hij zal dan voor alles zorgen. De eerste thuiswedstrijd zal op zaterdag 10 september om 15.15 worden gespeeld. In de uitnodiging ontvangt u tevens nog wat aanvullende informatie.

Er is alleen 1 voorwaarde:
Wij verwachten dat u digitale foto’s maakt zodat er een klein artikel op de website van de club kan worden geplaatst.