Afgelopen zaterdag, 24 maart, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Poortugaal is Gio van Stokkem van onze VS in het zonnetje gezet. Hij was deze dag onze Pupil van de Week.

Hoi,

Ik ben Gio van Stokkem, voetbal bij de Voetbalschool van Hekelingen en was vandaag Pupil van de Week!

Het spannendst en leukst vond ik om de handtekeningen op de bal te verzamelen van alle spelers, ze waren echt super aardig voor me.

Daarna gingen we inspelen en mocht ik de wedstrijdbal meenemen het veld op. We gingen tossen en ik mocht de munt van de scheidsrechter houden!

De aftrap volgde, en ik heb gescoord, dus Hekelingen begon met een 1-0 voorsprong 😉.

In de rust een lekker patatje gegeten en wat gedronken en uiteindelijk is het 2-2 geworden,

Ik denk dat ik nu alle thuis-wedstrijden van Heren 1 ga kijken!

Bedankt voor de super gave middag!

Groetjes Gio