Afgelopen zaterdag, 18 november, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Vierpolders is Irnes Balić van onze JO9-1 in het zonnetje gezet. Hij was deze dag onze Pupil van de Week.

Zaterdag 18 november 2017. Om 8:30. uur had ik eerst zelf een wedstrijd gespeeld. Hekelingen F1 – Spijkenisse F2. Met 5 – 3 gewonnen.
{ Zelf 2 goals gegeven }
Vervolgens ging ik om 13:30. uur me aanmelden bij de wedstrijdleider van het 1e elftal als pupil van de week.

Ik heb een T-shirt en een bal gekregen waar pupil van de week op staat deze was voor de handtekeningen van de voetballers.

Eerst hadden we samen een warming-up gedaan. Dat was super leuk. Ik vond het ook vooral leuk om te passen met de spelers…

Toen weer naar binnen verkleden om vervolgens met zijn alle op te komen, ik mocht de bal dragen en liep vooraan met de scheidsrechters.
Elkaar een handje geven en tossen na het tossen floot de scheids en mocht ik scoren uiteraard was deze netjes raak in het goal.

Op de tribune kreeg ik van de voorzitter een oorkonde om zich te herinneren aan deze geweldige dag.

In de rust heb ik een lekker patatje en AA.drink gehad terwijl ik naar de wedstrijd keek.

Heel erg bedankt club dat ik de pupil van de week mocht zijn.