Afgelopen zaterdag, 28 oktober, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Simonshaven is Elise Lulofs van onze JO9-9 in het zonnetje gezet. Zij was deze dag onze Pupil van de Week.

“9-0 gewonnen. Dat moet toch 10-0 zijn, ze zijn mijn doelpunt vergeten” aldus pupil van de week Elise Lulofs JO9-9

Vanaf het moment dat Elise wist dat ze pupil van de week was geworden kon ze niet wacht tot dat het zover was.

Zaterdag 28 oktober 2017. Om 14 uur melden bij het wedstrijdsecretariaat  waar de scheidsrechter reeds aanwezig was en niet veel later de speler van het 1e elftal naar kleedkamer 1 gingen.
Elise kreeg een mooi en warm welkom van Rene Koopal, met daarbij een shirt van pupil van de week en een bal die tot dat moment nog onbeschreven was.
Al snel kwam daar verandering in, Ad Reijtenbagh zetten een mooie handtekening op de bal en aansluitend deden de spelers hetzelfde.

Na even gewacht te hebben was het eindelijk tijd om het veld op te gaan. Eerst even een warming up gedaan met de jongens dat het elftal.

Elise kreeg de wedstrijdbal van de scheidsrechter en mocht samen met hem de spelers begeleiden naar de middenstip voor de tos en de aftrap.

Direct na de tos nam Elise de aftrap en slalomt door de verdediging van vv Simonshaven om direct even een voorbeeld te stellen voor de heren van het 1ste.  Juichend na de 1-0 mocht Elise haar oorkonde in ontvangst nemen.

Vanuit de kantine met een patatje en wat te drinken heeft ze de wedstrijd gevolgd.
In 43e minuut toch nog maar even naar buiten om in de rust de jongens een High-five te geven.  Met zo’n voorsprong hadden ze dat wel verdiend.
De jongens vertelde dat Elise hun veel geluk had gebracht.

Na de wedstrijd stond er 9-0 op het scorebord

“9-0 gewonnen. Dat moet toch 10-0 zijn, ze zijn mijn doelpunt vergeten”
Vol trots moest iedereen het horen en zien dat het geweldig was.

Hekelingen Bedankt