Afgelopen zaterdag, 8 april, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Poortugaal is Bram Loeve van onze JO9-9 in het zonnetje gezet. Hij was deze dag onze Pupil van de Week.

Afgelopen Zaterdag (8 april) was ik, Bram Loeve, de pupil van de week.
Ik moest eerder deze dag eerst zelf een wedstrijd spelen (thuis) met de JO 9-09 tegen Gravendeel JO 9-03 die op de tweede plek in de poule staat, we hebben deze wedstrijd gewonnen met 3-2. Later op deze dag (14:00 uur) moest ik me melden bij het secretariaat, ik vond het best heel erg spannend, trainer Ron stond mij op te wachten. Ik kreeg een T-shirt aan met “pupil van de week” en een mooie leren bal, nu was het even wachten op de spelers. Toen de spelers er eenmaal waren, om zich om te kleden, hebben ze allemaal hun handtekening gezet op mijn bal. Hierna gingen ze het veld op en mocht ik meedoen met de warming up, dat vond ik leuk en best vermoeiend aan het einde. Hierna ging iedereen weer naar binnen om zich klaar te maken voor de wedstrijd, na het praatje in de kleedkamer stonden we met zijn alle (ook de tegenpartij) in de gang te wachten op de scheidsrechter. Toen deze er was gingen we met zijn alle het veld op, ik liep naast de aanvoerder van Hekelingen. Bij de middenstip werd er getost, Hekelingen verloor helaas de tos. Na de tos werd er gewisseld van helft en controleerde de scheidsrechter de spelerspassen. Hierna werd de aftrap genomen door mij (Bram) en de aanvoerder (Danny Coppenrath) waarna ik op de keeper van Portugaal 1 afging en scoorde. Iedereen begon te juichen, super vond ik dat. Hierna begon de wedstrijd echt, na een patatje te hebben gekregen en iets te drinken heb ik de wedstrijd af zitten kijken samen met mijn pappa, mijn zusje en opa en oma.

Hekelingen 1 won de wedstrijd van Portugaal 1 met 2-0.

Maandag naar school heb ik mijn gekregen T-shirt van de pupillen aangedaan, mijn bal en oorkonde meegenomen en mocht ik van de meester vertellen wat ik allemaal beleefd had afgelopen zaterdag.

Het was een super leuke middag afgelopen zaterdag, ik wil iedereen daar voor enorm bedanken.