Afgelopen zaterdag, 17 september, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Abbenbroek is Jahvani Mook van onze JO9-7 in het zonnetje gezet. Hij was deze dag onze Pupil van de Week.

Jahvani is afgelopen zaterdag pupil Vd week geweest. In de ochtend speelde hij eerst een wedstrijd met ze eigen team f7. Hierna was het wachten thuis tot het 14 uur was. Om deze tijd moest hij zich melden voor de pupil Vd week.
Jahvani vond het erg spannend en wist niet goed wat hij van deze dag moest verwachten. Ik probeerde hem gerust te stellen en vertelde hem, wat ik wist wat er zou gaan gebeuren, vanuit de mail die ik had gehad.
Aangekomen bij de voetbal, werd Jahvani direct erg leuk ontvangen. Hij mocht een shirt aan met pupil Vd week erop en kreeg een voetbal. Jahvani mocht de kleedkamer in van de jongens van het 1e elftal. Vanuit de kleedkamer kwam harde muziek, ik zag dat Jahvani het erg leuk, maar o zo spannend vond om hier naar binnen te gaan. Even later kwam Jahvani weer uit de kleedkamer, met in zijn handen de bal met alle handtekeningen van de spelers erop.
Ik zag dat Jahvani erg onder de indruk was van dit alles. Hij was even erg stil en gaf nog maar net antwoord op mijn vragen haha.
Toen was het tijd voor de warming-up. Jahvani mocht meedoen met de warming-up voor de wedstrijd. Hekelingen- Abbenbroek.
Jahvani vond dit geweldig, hij werd echt overal bij betrokken. Er werd heen en weer geschoten, gehuppeld, gesprint ect..
Jahvani deed bloedserieus mee. Ging steeds harder rennen en schieten, omdat hij dat de grote jongens ook zag doen. De jongens van het team gaven Jahvani veel aandacht en betrokken hem overal bij, hij stond geen seconde alleen of stil.
Toen was het tijd voor het tossen, kop of munt. Het werd kop en de tegenpartij Abbenbroek mocht kant bepalen.
Als laatste op het veld, mocht hij met een doelpunt maken in het goal van de tegenpartij. Toen hij scoorde werd er gejuicht en geklapt. Hij was zo trots en gelukkig!!
Ook mochten we nog even naar de bestuurskamer. Hier kreeg Jahvani een oorkonde uitgereikt en mocht een stukje van de wedstrijd kijken, vanuit deze mooie ruimte boven de tribune.
Als laatste mocht Jahvani bij Paula in de kantine patatjes en wat te drinken gaan halen. Jahvani had veel support deze dag, hij liet met veel trots zijn oorkonde en bal aan opa, oma en de rest van de familie zien die voor deze middag allemaal waren gekomen.

Tot slot, Jahvani heeft een geweldige, onvergetelijke dag gehad. De bal, het shirt en de oorkonde hebben een mooi plekje in zijn slaapkamer. Jahvani verteld nog vaak dat de jongens van het team erg stoer waren. Ze deden niet stoer, maar zijn het echt, verteld hij hahaha..
Bedankt voor deze geweldige dag en alle inzet van ieder van hekelingen.