Afgelopen zaterdag, 17 september, voorafgaand aan de wedstrijd tegen BZC/Zuiderpark is Boyd van de Kooi van onze JO9-4 in het zonnetje gezet. Hij was deze dag onze Pupil van de Week.

Hallo,

Ik ben Boyd van der Kooi. Zaterdag was ik gekozen tot pupil van de week. Ik vond dat erg leuk, maar ook best een beetje spannend.
Om 14.00 uur was ik op vv Hekelingen voor de wedstrijd tegen BZC Zuiderpark.
Ik kreeg een t-shirt en een bal. Op de bal mocht ik de handtekeningen laten zetten van de spelers van het eerste elftal.
Omdat het nog te vroeg was voor de warming up, mocht ik wat drinken in de bestuurskamer.
Met de warming-up mocht ik meedoen, dat was heel leuk, maar sommige oefeningen vond ik nog wat lastig.
Ik mocht bij de voorbespreking van de wedstrijd aanwezig zijn en voorop lopen toen we het veld op gingen voor de wedstrijd.
Het allerleukste vond ik het nemen van de aftrap, waarna het mij lukte het eerste doelpunt voor Hekelingen te scoren deze wedstrijd.
Ik ben heel blij met de voetbal en de oorkonde. Bedankt voor de leuke middag.

Boyd