Afgelopen zaterdag 14 mei was Rik Schenk pupil van de week!!!

Rik is een 1e jaars F-speler in de F1. Rik speelt zelf graag in de spits of rechtsbuiten. Rik heeft het super naar zijn zin bij Hekelingen en mag waarschijnlijk ook volgend jaar in de F1 spelen.

Rik is een vrolijke jongen met een grote passie voor voetbal.

Dat hij uitgenodigd was als pupil van de week was super hij heeft een hele mooie bal gekregen met alle handtekeningen van de spelers van het 1e. Deze mocht hij zelf gaan ophalen in de kleedkamer bij onze mannen van Hekelingen.

Daarna mocht hij met de spelers een balletje trappen. Even tijd om zijn skills te laten zien!

Nog even de wedstrijd tactiek bespreken met Ron:

En dan het grote moment, met de spelers het veld op:

Vervolgens nog even het eerste doelpunt gemaakt!!!

Nog even met onze Voorzitter op de foto:

En daarna lekker van de wedstrijd genieten onder het genot van een patatje/ drinken en een zak snoep. Rik heeft een super dag gehad!!!!

Bedank Hekelingen!!

Groet,