Archief

VV Hekelingen is volop in beweging. Alle elftallen, vrijwilligers, en bestuur zijn allen bezig om vv Hekelingen in de bovenste regionen te krijgen.

Zo is ook de sponsorcommissie volop bezig om vv Hekelingen weer aantrekkelijk te maken voor sponsoren om zich te uiten langs de velden van ons mooie complex.

Hiervoor is het hoofdveld afgelopen zaterdag voorzien van een mooi nieuw scorebord, welke mede mogelijk is gemaakt door een nieuwe sponsor, Roy van Amen met één van zijn bedrijven van A tot Z Handelsonderneming.

Deze sponsor is een handelsonderneming in bouwproducten en draagt vv Hekelingen een warm hart toe.

Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op zijn website www.vanatotzhandelsonderneming.nl .

Sponsoren wilt u zich ook profileren langs de velden van onze vereniging neem contact op met sponsorcommisie@vvhekelingen.nl of spreek één van de bestuursleden aan, dan kunnen wij u een passende aanbieding doen.

plaatsen scorebord

Hier word het scorebord geplaatst door Ton van Pelt, Ruud Blom, Ferry Verbeek en Ron van der Boom onder toeziend oog van voorzitter Ben Rinia.