Afgelopen zaterdag, 10 september 2016, is de wedstrijd van v.v. Hekelingen MO13-1, tegen Maasstad Tediro MO13-1 treurig geëindigd.

Aan het einde van de wedstrijd is er een meisje van Maasstad Tediro MO13-1 afgevoerd met een ambulance.

Volgens de media zou het komen door een handgemeen na de wedstrijd. Iets wat echter absoluut niet aan de orde is geweest.

De normen en waarden commissie van v.v.Hekelingen is een onderzoek gestart naar het hele voorval. Om duidelijkheid te krijgen voor beide clubs.

Wij willen via deze weg deze speelster van Maasstad Tediro heel veel sterkte wensen met het, hopelijk, spoedige herstel. Via de besturen komt er een mooie fruitmand aan, wat hopelijk de pijn enigszins verzacht.