Supergeslaagd G-toernooi

Afgelopen zaterdag is sinds lange tijd weer het vv Hekelingen G-toernooi gehouden. Het is een fantastische dag geweest. Dit met name door het mooie weer maar natuurlijk ook door alle bezoekende verenigingen en bovenal alle vrijwilligers die hier een hoop tijd en moeite in hebben gestoken. Ook twee sponsoren mogen hierbij niet ongenoemd blijven; SDS die de muziek verzorgde en van A to Z Handelsonderneming die ervoor heeft gezorgd dat alle teams van hun patat met ‘iets extra’ hebben kunnen genieten.
Voor ieder team was er een beker maar voor de winnaar natuurlijk de grootste. Dit jaar is de winnaar LMO G1 uit Rotterdam.

Dit waren de deelnemende teams:

sv DONK G1 Gouda
vv Hekelingen G1 Hekelingen
rvv LMO G1 Rotterdam
vv Nieuwerkerk G1 Nieuwerkerk aan den Ijssel
vv Sliedrecht G1 Sliedrecht
TransvaliaZW G1 Rotterdam
TransvaliaZW G2 Rotterdam
vv VEP G1 Woerden
fc Vlotbrug G1 Hellevoetsluis
ksrv Vredenburch G1 Rijswijk
vv Zuidland G1 Zuidland

We kijken met zijn allen terug op een geslaagde, gezellige, sportieve dag!

image

De G1 van voetbalvereniging L.M.O., uit Rotterdam is de trotse winnaar van het eerste, zeer geslaagde, G-toernooi!