Archief

KICK OFF JEUGDOPLEIDING VV HEKELINGEN

Voetbalvereniging Hekelingen timmert nadrukkelijk aan de weg met haar jeugdopleiding en wil ook dit seizoen dankzij ondersteuning van www.jeugdvoetbalopleiding.nl een extra impuls realiseren.

De vereniging heeft opnieuw gekozen voor een clubspecifiek scholingsprogramma voor haar jeugdtrainers.

De jeugdcommissie en het bestuur van vv Hekelingen zijn overtuigd dat deze inspanningen in de jeugdopleiding van groot belang zijn om de jeugd meer te kunnen bieden en de doorstroming van de jeugd naar de senioren te optimaliseren.

Hierbij willen wij alle jeugdtrainers uitnodigen voor de KICK-OFF van de jeugdopleiding op donderdag 17 oktober vanaf 20.00 uur bij vv Hekelingen in de kantine.

Dankzij deze gezamelijke bijeenkomst willen wij de stijgende lijn binnen de jeugdopleiding van de vereniging verder uitbouwen.

PROGRAMMA KICK OFF JEUGDOPLEIDING VV HEKELINGEN
Doelgroep: Alle jeugdtrainers

20.00 uur Inleiding in kantine
20.15 uur DEMO op veld ( met B3)
20.00 uur Afsluiting op het veld
21.00 uur Pauze
21.15 uur Terugkoppeling
21.30 uur Vooruitblik scholing
21.45 uur Vragen/discussie
22.00 uur Afsluiting

Wij hopen ook u op deze aftrapbijeenkomst te mogen begroeten!

Met sportieve groet namens Mark de Horn en mijzelf,

Michel Smit
Jeugd Zaken

P.S.: noteer alvast in jullie agenda’s de data voor de cursusdata op de vrijdagavonden:

29 november 2013;
6 december 2013;