Afgelopen zaterdag 10-12-2016 moest ons 1e elftal de zeer belangrijke wedstrijd tegen de koploper GHVV ’13 spelen.
Maar voordat dat die wedstrijd van start ging mocht de JO10 van v.v. Hekelingen het voordoen in een wedstrijd tegen GHVV ’13 JO11-1.
Spelers geselecteerd uit de JO11- 1/3 stonden natuurlijk te popelen om die dag hun 2e wedstrijd te spelen en om de grote jongens van het 1e even te laten zien hoe ze dit karweitje moesten aanpakken.
Het programma was als volgt:
12:00 omkleden in het blauw (omdat de thuis shirts natuurlijk vies waren en we uit moesten spelen)
12:10 beginnen aan de warming up
12:30 wedstrijd spelen en penalty, s na afloop
13:50 patatjes eten in de kantine
14:20 hand in hand meelopen met de grote jongens van het 1e het veld op.

De wedstrijd was een leuke graad meter voor onze jongens die eigenlijk de wedstrijd direct naar toe trokken en de betere van het spel hadden.
Er werd veel beter gecombineerd en vrijgelopen dan door onze tegenstander.
De eindstand was met 1-4 ook meer dan terecht.
Na afloop konden we nog even penalty, s nemen en al ging dat niet zo heel goed hadden we toch het goede voorbeeld aan ons eerste gegeven door met 1-4 te winnen.
We hadden nog even de tijd voordat het eerste klaar was met hun warming up en dus gingen we onze honger stillen met een heerlijk patatje en wat te drinken in de kantine van GHVV ’13.
Toen we deze lekkernij genuttigd hadden konden we eindelijk naar buiten om naast onze helden het veld op te lopen.
Hand in hand mochten we met de grote jongens het veld op lopen en dat was toch wel een leuke happening.
Net voor de aftrap konden we dan eindelijk douchen en daarna gaan kijken naar het 1e om te zien of ze iets van ons hadden opgestoken 😳😉
Met een 0-3 overwinning op de koploper mochten we deze toch leuke voetbaldag dan gaan afsluiten.
Wij willen GHVV’13 enorm bedanken voor deze leuke dag en ons 1e heel succes wensen in de verdere competitie!

Mvg
v.v. Hekelingen JO10