Archief

Jeugdvoetbalopleiding organiseert in samenwerking met vv Hekelingen op het complex van vv Hekelingen , tijdens de voorjaarsvakantie een uniek voetbalevenement :

De jeugdvoetbalmiddag

Deze uitdagende jeugdvoetbalmiddag zal plaatsvinden op donderdag 20 februari 2014.

Alle kinderen uit de C/D/E/F/mini’s-jeugd van 6 tot en met 15 jaar kunnen hier aan deelnemen. Van keeper tot spits, iedereen is welkom!
Je hoeft niet lid te zijn van een bepaalde vereniging, iedereen kan zich aanmelden!

PROGRAMMA JEUGDVOETBALDAG VV HEKELINGEN OP DONDERDAG 20 FEBRUARI 2014.

Aanvang 12:30 uur
Inleiding 12.55 uur
Specifieke training 13.00 uur
Voetbalquiz 14.30 uur
Wedstrijdprogramma 14.50 uur
Afsluiting 16:00 uur

Hierna zal namens vv Hekelingen nog een warme maaltijd en een drankje worden geserveerd.

De specifieke trainingen zullen worden verzorgd door professionele trainers. Je krijgt alle technische vaardigheden aangeleerd volgens de Wiel Coerver methode. Dankzij een intensieve en wedstrijdgerichte scholing zal de balvaardigheid en het zelfvertrouwen verder toenemen.
Zie voor meer informatie de website www.jeugdvoetbalopleiding.nl .
De totale kosten voor dit onvergetelijke voetbalfeest bedragen € 15,-

Hiervoor biedt jeugdvoetbalopleiding:

– Een uitgebalanceerd trainingsprogramma gericht op alle facetten van het voetbal.
– Afwisselende wedstrijdvormen.
– Prijzen voor de winnaars
– Een sportieve en uitdagende middag voor alle deelnemers

Inschrijven Je kunt je voor deze jeugdvoetbaldag inschrijven door een mailbericht te sturen naar info@jeugdvoetbalopleiding.nl Zet hierin je naam en adresgegevens, je leeftijd en je telefoonnummer en vermeld tevens in welk team je speelt. Iedereen mag zich aanmelden men hoeft dus niet perse lid van een bepaalde vereniging te zijn.

Een evenement bij vv Hekelingen bedoeld om de jeugd een onvergetelijke middag te bezorgen!

Poster JVM Klein

Jeugdvoetbalopleiding