Aanstaande zaterdag 9 juni 2018 staat de eerste SpuiCup van dit jaar op de planning. In de ochtend zal het JO13 toernooi plaatsvinden en in de middag het JO15 toernooi.

Het meest actuele schema vind u in de SpuiCup app, deze kunt u vinden in de app of play store.

De JO13 teams dienen zich om 08:30 uur te melden op het wedstrijdsecretariaat van v.v. Hekelingen (zie contactpagina voor adres). De eerste wedstrijden zullen om 09:00 uur aanvangen en de laatste wedstrijden zullen om 11:25 uur eindigen. Hierna zal er een prijsuitreiking zijn.

De JO15 teams dienen zich om 12:45 uur te melden op het wedstrijdsecretariaat van v.v. Hekelingen (zie contactpagina voor adres). De eerste wedstrijden zullen om 13:15 uur aanvangen en de laatste wedstrijden zullen om 15:40 uur eindigen. Hierna zal er ook een prijsuitreiking zijn. De JO15-1 poule zal later klaar zijn, omdat er 5 teams in de poule zitten.

Klik op een van de onderstaande afbeeldingen om de SpuiCup app te downloaden.