Binnen vv Hekelingen hebben we een activiteitencommissie. Deze commissie organiseert met regelmaat voor jong en oud!

Wat kunt u zoal van deze commissie verwachten?

Op de vrijdagavond wordt er vaak bingo gespeeld!!! Voor jong en oud wordt dit gedaan…

De commissie schroomt zich niet om een kinderdisco op te zetten of iets meer gericht op de tijd…een carnavalsfeest te geven maar organiseert ook de viering van de verjaardag van Sinterklaas. Ook tijdens de wedstrijden van het eerste willen ze weleens een loterij opzetten met hele leuke prijzen!

Ook een lekker potje klaverjassenverzorgt de commissie. Bij de iets grotere evenementen binnen de vereniging verzorgen de commissie tal van activiteiten. Zoals de oerhollandse spelletjes zaklopen, touwtje trekken, hoef gooien, eendjes vissen, sjoelen, schmincken, envelop trekken, springkussens en ga zo maar door!

Hou deze site goed in de gaten voor de diverse activiteiten die de komende tijd georganiseerd zullen worden.

Heb je een vraag of denk je een goed idee te hebben? Neem dan contact op met evenementen@vvhekelingen.nl