VV Hekelingen is dringend op zoek naar nieuwe scheidsrechters! Elk weekend worden er gemiddeld 25 wedstrijden gespeeld op Hekelingen en al deze wedstrijden moeten voorzien worden van een scheidsrechter. Omdat Hekelingen steeds groeit hebben we ook meer scheidsrechters nodig, ben jij 12 jaar of ouder? Lijkt het je interessant om wedstrijden onder je leiding te nemen? Dan zoeken wij jou! Natuurlijk zijn ook ouders of andere geïnteresseerden van harte welkom.

Je bent niet verplicht om elke week 3 wedstrijden op een dag te fluiten maar het is altijd fijn om een scheidsrechter extra te hebben! We houden natuurlijk rekening met de wedstrijden die je speelt of die u bekijkt als ouder.

Je hoeft ook geen spelregel expert te zijn, je moet natuurlijk wel iets van de spelregels weten maar daar krijg je al mee te maken vanaf het begin dat je voetbalt. Daarnaast word je begeleid door een van de leden van de scheidsrechterscommissie en zorgen we voor verschillende cursussen en thema avonden. We zijn altijd in voor het verbeteren van onze scheidsrechters! We proberen onze scheidsrechters ook altijd op steeds hoger niveau te laten fluiten, het moet natuurlijk wel uitdagend blijven!  Wanneer je bent geslaagd voor een cursus krijg je van de vereniging een scheidsrechters tenue.

Wanneer je geïnteresseerd bent of vragen hebt kun je het contactformulier op onze website invullen, mailen naar scheidsrechters@vvhekelingen.nl of u kunt op de vereniging vragen naar Stefan Hokke, Martijn Streijl of Kevin Rijnhart.