Goed resultaat in nacompetitie voor Zondag 2

De mannen van Zondag 2 hebben goede zaken gedaan door in de uitwedstrijd tegen HOVDJSCR 2 verdiend met 0-4 te winnen. Aanstaande zondag om 10:00 is de return. Komen jullie hen dan aanmoedigen?

Verslag van Roland Keizer: “Finale-kriebels Schrijft u alvast maar het volgende in uw agenda. Met rood omcirkeld en vet onderstreept. Zondag 7 juni: finale nacompetitie reserve 3de klasse. Want wij staan dan hoogstwaarschijnlijk in de finale. Dat kan haast niet misgaan. Gisteren hebben we HOVDJSCR 2 geplet. Met 0-4 hebben we ze naar huis gestuurd. Al die jaren zwoegen, gaat misschien eindelijk zijn vruchten afwerpen. Doen we het ook eens ergens anders voor. Niet alleen voor een derde helft. Niet alleen voor dat bier drinken. Nu staat er een kampioenschap op het spel. We kunnen kampioen worden van de nacompetitie. Dat zou toch fantastisch zijn. Als we winnen kunnen we weer een feessie vieren. En in feessies vieren zijn we goed. U herinnert zich vast 13 maart nog. Nou, dat kunnen we nog wel een keertje dunnetjes overdoen. Afgelopen zondag heb we de eerste stap gezet. En gelijk een hele grote. We hebben gewonnen met duidelijke cijfers: 0-4. Daar is geen speld tussen te krijgen. Als we dit niet weten binnen te hengelen. Dan weet ik het ook niet meer. Dan vreet ik mijn schoenen op. Dan blijf ik een week binnen, want dan durf ik me niet meer op straat te vertonen. De wedstrijd was perfect. Het stond als een huis. De verdediging was solide. Invalkeeper Vis hield weer de nul. Hij kreeg zelfs hulp van Dion. Na een missertje van Robert redde Dion. Hij kopte de bal bekwaam van de lijn. Ook de aanval was op dreef. Ze moesten even warmdraaien, maar toen ging de doelpuntenmachine los. Eerst een mooie kans voor Roos, maar helaas. Hij kopt de voorzet van Hilly net iets te hoog. Dus over. Daarna lukte het Roossie wel met zijn hoofd. Weer een voorzet van Hil. En dit keer knikte Roos de bal wel binnen met zijn biljart-hoofd. 0-1. Heerlijke goal. En daarna gaat het kopfestijn door. Ook Martijn weet met zijn hoofd te scoren. Beng. 0-2. We liggen op koers. En dan een gouden wissel. Paul is aan zijn afscheidstournee bezig. Hij stopt na dit seizoen met voetballen. We gaan je missen man!!! Bij zijn eerste balcontact weet hij de bal tussen de palen te krijgen. De 0-3 staat alweer op het scorebord. Hilly zet de kers op de taart en maakt het werk van onze aanval af. Hij maakt de 0-4. Zo, een verdiende overwinning. Verder mogen we het middenveld natuurlijk niet vergeten. Die deden gewoon hun werk. Zonder hunnie hadden we niet gewonnen. Chapeau mannen! En nu op naar 7 juni. Op naar de finale. Dat gaat echt een feest worden. Bestel de bloemen maar alvast. En de champagne. En de beker. En de feestbus. En dat bubbelbad. Kom alle. En moedig ons aan. En feest na de wedstrijd met ons mee. O ja, zondag 31 mei hebben we ook nog een wedstrijd. 10 uur thuis weer tegen HOVDJSCR. Maar die wedstrijd is een formaliteit. Een eitje. Daar staan we al 4-0 voor. En dat gaan we echt niet uit handen geven!!!”

HOV-Zo2 1

HOV-Zo2 2